vineri, 26 iulie 2013

LifeCare - Un vis devenit realitate!

Unde-s doi puterea creste, dar unde sunt 60.000 deja se dezvolta o comunitate.
Acum 7 ani doi frati din Resita aveau acelasi vis: cea mai mare comunitate BIO din Romania si chiar din Europa. Cristian Onetiu si Danut Onetiu au pus bazele unei companii cu un vis indraznet, cand industria BIO din Romania era prea putin informata si dezvoltata. Asa s-a lansat oficial la Timisoara, in 4 iulie 2005, compania Life Care, ce a devenit un magnet pentru toti cei care isi doreau produse sanatoase pentru cei dragi si erau pregatiti sa accepte provocarea Life Care: o viata mai sanatoasa, implinita si prospera.
  • 2005

    Life Care Corp. este prima companie BIO romaneasca, care din anul 2005 distribuie la nivel national produse cosmetice, produse de curatenie si suplimente alimentare, toate branduri cu renume international. Inca de la inceput, afacerea are la baza idei precum: sustinerea unei vieti sanatoase, responsabilitatea fata de semeni si grija fata de natura.
  • 2006

    Life Care incepe comercializarea in conditii de exclusivitate a unor game de produse apartinand celor mai mari si mai apreciati producatori de BIO din lume. Dintre parteneriatele sale de durata amintim compania Logocos din Germania, numarul 1 mondial la categoria cosmetice BIO, cu subgamele Logona si Fitne (produse certificate BDIH) sau compania Alma Win, un lider european in productia de detergenti BIO (produse certificate ECOCERT).
    Tot atunci compania ofera primele recompense pentru implicarea activa in promovarea conceptului BIO: masini, excursii, etc.
  • 2007

    In anul 2007 Life Care a initiat investitiile in cercetarea si crearea primelor branduri proprii, produse ale experientei marilor producatori internationali, adaptate la cerintele locale. Astfel au luat nastere patru branduri Life Care de succes:
    • Kräuter - cosmetice terapeutice cu ingrediente controlate biologic
    • BIOhaus - detergenti ecologici
    • Life Impulse - suplimente alimentare organice
    • LifeGlam - accesorii moderne pentru corp si baie
 
  • 2008

    A fost anul cu cele mai multe realizari din istoria Life Care. Compania a primit din partea presei nationale recunoasterea unanima ca fiind “numele BIO in Romania”, a inregistrat o CA de peste 10 milioane de EURO si s-a mutat intr-un sediu nou, dotat dupa standardele UE.
    Tot atunci Life Care a desemnat primii ambasadori BIO, cei care timp de 6 luni vor fi imaginea catalogului Life Care si vor promova principiile Life Care: sanatate, frumusete, recompensa. Primii care accepta provocarea BIO sunt creatorul de moda Catalin Botezatu si vedeta de televiziune Mihaela Radulescu.
  • 2009

In primavara anului 2009 compania Life Care a introdus pe piata din Romania primele parfumuri BIO, gama Acorelle, o premiera absoluta la nivel national. A urmat apoi dezvoltarea a doua noi brand-uri proprii: BIOstyle - ciorapi tratament si Ganoderma Coffee for Life - cafea BIO.
In a doua jumatate a anului Life Care inaugureaza un nou sediu (Strategy Headquarter) la Frankfurt in Kastor&Pollux Center, cea mai importanta cladire de birouri din oras.
2009 sta sub semnul pasiunii si performantei. Tripla medaliata olimpica Simona Amanar-Tabara si omul de televiziune Virgil Iantu se     alatura comunitatii BIO initiate de Life Care, sustinand toate actiunile sale.
La sfarsitul anului compania incepe cucerirea pietelor vecine din Europa, prima piata abordata fiind Ungaria.

De 4 ani compania isi pastreaza pozitia de lider pe piata BIO, avand o cota de piata constanta de aproximativ 75% si peste 45.000 de parteneri-clienti fideli. Portofoliul de produse cuprinde in prezent aproximativ 1000 de articole sanatoase pentru intreaga familie, portofoliu ce se largeste odata cu fiecare nou catalog.
Cresterile spectaculoase inregistrate de la an la an, atat in ceea ce priveste CA cat si numarul angajatilor, se datoreaza in primul rand calitatii exceptionale a produselor si serviciilor livrate, dar si apropierii fata de fiecare client in parte, compania investind de-a lungul timpului in nenumarate actiuni de educare si informare cu privire la importanta consumului de produse BIO.
  • 2010

Life Care a devenit Compania nr. 1 in Romania din punct de vedere al cresterii procentuale fata de anul 2009! Cu totii putem fi mandri de echipa cu peste   50.000 Parteneri ce a adus o cifra de afaceti de peste 48 milioane de lei.
Trei noi diamanti s-au calificat si peste 7.000 Parteneri au avansat in nivel.
Bonusuri de peste 3,2 milioane de Euro au fost oferite Partenerilor. Mai mult de 30 de parteneri au petrecut o saptamana de neuitat in Grecia la Conferinta Internationala Gold Plus iar Diamantii sunt chiar in aceasta perioada in Miami pentru a se bucura de beneficiile vietii de diamant Life Care.
Peste 1.000 Parteneri activeaza deja in Italia, Spania si Ungaria si au inceput dezvoltarea noastra europeana.
  • 2011

Anul 2011 a fost unul de incercare atat pentru cei peste 60.000 de Parteneri, cat si pentru echipa Life Care. Intr-o perioada in care situatia economica din Romania era instabila si delicata, compania Life Care a reusit nu doar sa-si mentina cifra de afaceri, ci chiar sa inregistreze o crestere a cifrei de afaceri de 4% fata de anul 2010.
Mai mult, Life Care a cunoscut o crestere a distributiei produselor si afacerii la nivel international, iar tari precum Ungaria, Spania sau Italia au adus noi parteneri si clienti, acestia bucurandu-se de produse de calitate, de servicii de curierat eficiente si de acces la informatii in limba solicitata, atat online, cat si la linii telefonice speciale.
La sfarsitul anului 2011, intreaga comunitate Life Care a realizat ca pe tot parcursul acestui an a continuat sa se dezvolte, sa se autoeduce si este pregatita sa treaca la urmatorul stadiu. In toti acesti aproape 7 ani, Life Care a invatat sa vorbeasca BIO, i-a invatat pe toti cei care au ales sa traiasca sanatos aceasta limba a sanatatii si acum este gata pentru urmatoarea etapa a vietii BIO.
  • 2012
Dupa 7 ani in care a crescut in fiecare zi mai sanatoasa, mai frumoasa si a invatat sa vorbeasca BIO, Life Care trece in 2012 intr-o noua era BIO, una a sanatatii, prosperitatii si implinirii.
Avem 7 BIO Ambasadori Life Care care promoveaza principiile Life Care: sanatate, frumusete, recompensa. Printre Ambasadorii BIO se  numara: Catalin Botezatu, Mihaela Radulescu, Stefan Banica Jr., Andra si Catalin Maruta, Florentina Opris si Octavian Bellu.
Cresterile spectaculoase inregistrate de la an la an, atat in ceea ce priveste CA cat si numarul angajatilor, se datoreaza in primul rand calitatii exceptionale a produselor si serviciilor livrate, dar si apropierii fata de fiecare client in parte, compania investind de-a lungul timpului in nenumarate actiuni de educare si informare cu privire la importanta consumului de produse BIO. Toate acestea au facut expansiunea peste hotare iminenta si in momentul de fata activeaza Parteneri Life Care in Ungaria si Italia.
Life Care a inceput in 2012 o noua era, impreuna cu noul CEO Life Care, Romulus Sirbu, cu 16 ani de experienta in Direct sales. Omul potrivit la locul potrivit oferit de posibilitatea autoselectiei, o viziune care inspira, un scop ambitios si o echipa dedicata si hotarata sa transforme un vis frumos in realitate, au devenit elementele cheie ale succesului pentru noua lume oferita de Life Care impreuna cu noul CEO, Romulus Sirbu.
Drumul nu a fost usor, insa drumul spre succes nu e niciodata usor, iar astazi Life Care este una din companiile europene lider în Industria de Vanzari Directe, orientata pe produse BIO, ce promoveaza intens stilul de viata activ, sanatos si prosper.
Distribuind produse exclusive si de inalta calitate direct catre clienti printr-o retea de peste 60.000 de Parteneri independenti, Life Care ofera oricarei persoane o oportunitate unica pentru a dezvolta o afacere independenta extrem de recompensatorie in industria Vanzarilor Directe si a produselor BIO.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu